No products in the cart.
Return policy
Verkeerd bedrukt – beschadigd – defect
Indien er schadeclaim is voor verkeerd gedrukte/beschadigde/defecte artikelen gelieve dan binnen de twee weken contact met ons op te nemen met onderstaand formulier. Wij voorzien begeleiden u dan in de verdere stappen aangezien de pakketten vanuit drie plaatsen van Europa worden geleverd. Alle claims voor verkeerd gedrukte/beschadigde/defecte artikelen moeten binnen 4 weken na ontvangst van het product worden ingediend. Voor pakketten die tijdens het transport verloren zijn gegaan, moeten alle claims niet later dan 4 weken na de geschatte leverdatum worden ingediend. Claims die als een fout van onze leverancier worden beschouwd, worden op hun kosten gedekt.
Het retouradres is standaard ingesteld op de Printful-faciliteit. Wanneer we een geretourneerde zending ontvangen, ontvangt u automatisch een e-mailbericht. Niet opgehaalde retourzendingen worden na 4 weken gedoneerd aan een goed doel. Als de Printful-vestiging niet als retouradres wordt gebruikt, bent u aansprakelijk voor alle retourzendingen die u ontvangt.
Verkeerd adres – Als u een adres opgeeft dat door de koerier als onvoldoende wordt beschouwd, wordt de zending teruggestuurd naar onze vestiging. U bent aansprakelijk voor de kosten van het opnieuw verzenden zodra wij een bijgewerkt adres met u hebben bevestigd (indien en voor zover van toepassing).
Niet opgeëist – Zendingen die niet worden opgeëist, worden teruggestuurd naar onze vestiging en u bent aansprakelijk voor de kosten van een nieuwe zending naar uzelf of uw eindklant (indien en voor zover van toepassing).
Printful accepteert geen retourzendingen van verzegelde goederen, zoals maar niet beperkt tot gezichtsmaskers, die niet geschikt zijn voor retourzending vanwege gezondheids- of hygiënische redenen. U stemt er hierbij mee in dat alle geretourneerde bestellingen met gezichtsmaskers niet beschikbaar zullen zijn voor herverzending en zullen worden vernietigd.
Verkeerde Maat
Helaas is het niet mogelijk om je kledingstuk terug te sturen aangezien het gepersonaliseerd is en dus speciaal voor u is bedrukt. Dit wil zeggen dat er geen stock is van de bestelde producten waardoor het bij het terugsturen niet meer kan verkocht worden. Door deze kenmerken valt alles onder volgende regelgeving:
Kennisgeving voor EU-consumenten: Volgens artikel 16, onder c) en e), van Richtlijn 2011/83/EU van het Europees Parlement en de Raad van 25 oktober 2011 betreffende consumentenrechten, kan het herroepingsrecht niet worden verleend voor:
- de levering van goederen die zijn vervaardigd volgens specificaties van de consument of die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn;
- verzegelde goederen die na levering werden ontzegeld en dus omwille van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om terug te sturen,
daarom behoudt Printful en Club Merch zich het recht voor om retourzendingen naar eigen goeddunken te weigeren.
Dit beleid wordt beheerst en geïnterpreteerd in overeenstemming met de Engelse taal, ongeacht de vertalingen die voor welk doel dan ook zijn gemaakt.